17th Century
Huwelijksnacht Welkom17thcentury

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

17th Century
Huwelijksnacht Welkom17thcentury
17th Century
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijksnacht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Huwelijksnacht

Bericht van Catherine do jun 24, 2010 12:43 am

Met één voet voelde Catherine aan het water van het bad. Het was lekker warm. Ze stapte er voorzichtig in en ging zitten. Proberend volkomen te ontspannen strekte ze haar benen uit zover dat kon en legde ze haar hoofd op de rand. Ze sloot haar ogen en voelde hoe het warme water al haar spieren wat deed ontspannen. Ze zuchtte een keer, ze was getrouwd, haar wereld was perfect. Ze probeerde heel hard niet na te denken. Ontspannen moest ze, alle stress van het prachtige huwelijk weg. Het was helemaal perfect verlopen dus er was niets meer om zorgen over te maken. Behalve.. Rosemay. Als die ongelukkig was was Catherine het ook. Maar uiteindelijk zou Rose haar weg ook nog wel vinden. Misschien zelfs sneller dan verwacht. Nu was het niet het moment om daarover na te denken.
Eén van haar voeten legde ze op de badrand. De ander was nog gewoon onder water. Ze opende haar ogen en spoelde zich een beetje af. Dit had ze echt wel verdiend na dezedrukke dag. Even maakte ze aanstalten om het water uit te stappen, maar het was zo lekker warm..

[Matthew only (aa)]
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew do jun 24, 2010 1:53 pm

'Hmmm.' Glimlachte Matthew. Hij stond in de deuropening en keek naar Catherine die in het bad lag. 'Dit wil ik wel vaker zien.' Zei hij op een plagerige toon terwijl hij de kamer binnen stapte en een handdoek pakte. De dienstmeisjes had hij de kamer uitgetrapt. Niet letterlijk natuurlijk, maar na deze drukke dag wilde hij alleen zijn met Catherine. Hij gaf haar de handdoek. 'Ik ben in de kamer hiernaast.' Knipoogde hij naar zijn vrouw voordat hij zich omdraaide en de badkamer weer uit liep.

Het was misschien niet toepasselijk dat hij dat had gedaan, maar Matthew had vandaag lak aan de regels. Hij had zich goed gedragen tijdens de ceremonie en nu was het tijd voor plezier. Terwijl hij de slaapkamer binnen liep begon hij langzaam zijn jasje los te knopen. Deze viel enkele centimeters later op de grond gevolgd door de blouse. Niet veel later stond Matthew in zijn blote barst in de slaapkamer. Zijn blik ging nog even naar het raam. De gasten reden nu langzaam weg in hun koetsen en de lucht begon al donker te worden. Het zou niet snel duren voordat de sterren zouden verschijnen. Hij liep weer terug naar het bed, maar stond met zijn gezicht naar een spiegel te kijken. Toen liet hij zich achterover vallen. Met een vermoeide kreun kwam Matthew op het bed terecht. Heerlijk ... zacht ... bed ... Al snel voelde Matthew hoe zijn oogleden zwaarder werden en voor hij wist lag hij zachtjes te snurken.
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine do jun 24, 2010 4:38 pm

Langzaam keek Catherine om en er verscheen een blos op haar wangen. Matthew stond er. Hij gaf haar een droogdoek, die ze stilletjes lachend aanpakte. Toch verscheen er langzaam een grijns op haar gezicht. Toen Matthew weg was stapte ze het water uit en droogde ze zich. Hierna trok ze een beige nachtjapon aan, en keek ze in de spiegel. Ze was getrouwd met een hertog. Ze was eigenlijk in een juichstemming. Al liet ze daar niet veel van merken. Na zich iets opgefrist te hebben verliet ze de badkamer.

Half-slapend lag Matthew op het grote bed, zag Cath. Weer verscheen een brede grijns op Catherines gezicht. Hij was ook wel een tikje apart natuurlijk. Hij lag niet alleen te slapen, hij lag in zijn blote bast te slapen. Zachtjes lachte ze. Ze ging op de rand van het bed zitten en keek naar hem. Onverschillig ging ze nu op haar zij naast hem liggen, en met haar ijskoude vingertoppen streelde ze zijn bovenlijf. Zelf schrok ze zich altijd dood van dit soort dingen, en dat was dan ook de bedoeling. Met een onschuldige blik herhaalde ze dit.
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew do jun 24, 2010 5:21 pm

Matthew's ogen vlogen direct open toen hij de koude slanke vingers van Catherine over zijn borst voelde gaan. Hij greep haar hand vast en keek haar eventjes gespeeld boos aan. 'Zeg durf je wel. Je man wakker maken?' Vroeg hij. Hij probeerde zijn stem wat bozig te laten klinken, maar de onschuldige blik van Catherine zorgde ervoor dat hij dit niet kon. God, zou hij die vrouw ooit iets kunnen weigeren?

'Nu moet je maar gaan bedenken hoe je dit goed wilt maken.' Bromde bij terwijl hij zijn rug naar haar toe draaide, maar hij hield nog steeds haar hand vast. Zachtjes streelde hij haar hand met zijn duim. 'En ik ben niet snel tevreden.' Probeerde hij zo serieus mogelijk te zeggen, maar de lach was duidelijk door zijn stem te horen. Hij draaide zijn hoofd een beetje naar haar toe.
'Dus ... Heb je al wat bedacht?' Vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. 'Want anders.' Hij draaide zich weer om naar haar. 'Zal ik je moeten straffen.'
Zijn lippen raakte de huid bij haar sleutelbeen vlak nadat hij dat had gezegd.
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine do jun 24, 2010 5:49 pm

Ha, hij was wakker. En ondanks dat ze deze reactie wel had verwacht was ze toch overeind geschoten toen hij wakker werd. 'Sorry,' zei ze op een ondeugend zoet toontje. Ze plofte weer naast Matthew neer en keek hem aan. Het lukte hem blijkbaar niet gespeeld-serieus te blijven en Catherine lachte. Ze wist niet hoe - maar ze wist hem blijkbaar van zijn stuk te brengen. Wauw.

Matthew speelde zijn spelletje verder. Catherine lachte weer. 'Nou, meneer, volgens mij heb jíj hier iets goed te maken. Jij was tenslotte in slaap gevallen.' Zei ze plagerig. Ze sloot haar ogen toen hij haar sleutelbeen kuste. 'Heb ik gelijk of niet?' Vroeg ze droogjes, hierna. Hem aankijkend wachtte ze af. 'Dus, voor de duidelijkheid. Heb jíj al was bedacht om het met míj goed te maken?' Vroeg ze lachend. Ze ging tegen Matthew aanliggen en keek hem afwachtend aan. 'En daarbij.. Als dat daarnet je straf was, weet ik niet of ik dat wel heel erg vind..' fluisterde ze er achteraan.
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew do jun 24, 2010 6:03 pm

'Zeg madame, ik heb ook een lange dag gehad.' Bromde Matthew tegen Catherine. 'Maar goed. Misschien moet ik het maar goedmaken.' Ze sloot haar ogen nadat hij haar had gekust en hij glimlachte zachtjes tegen haar schouder. 'Hmm ik kan mijn straffen nog veel erger maken hoor.'

Opeens had hij haar omgedraaid en zat hij bovenop haar. Zijn handen had hij naast haar hoofd geplaatst en hij boog zich wat voorover. 'Ik kan heel gemeen zijn.' Fluisterde hij haar toe. Zijn mond kwam tot dicht bij haar oor. 'Heel gemeen.' Daarna beet hij zachtjes in haar nek, maar nog steeds maakte hij geen aanstalten om van haar af te gaan. 'Nu, ben jij mijn gevangene.' Grijnsde hij. 'En ik vind niet dat mijn gevangene zulke dure kleding aan mag.' Zijn handen schoven wat omlaag en verdwenen onder haar nachtjapon en gingen naar haar buik. 'Als gevangene mag je het niet zo goed hebben.' Matthew boog zich weer voorover en drukte zijn lippen gepassioneerd op die van Catherine. 'En jij moet het hoe dan ook goed maken met mij. Jij ging mij pesten met je koude vingers.' Mompelde hij voordat hij verscheidene kussen op haar huid liet neerkomen.
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine do jun 24, 2010 7:00 pm

'En ik ook hoor,' zei Catherine en ze keek hem aan. Haar blik wendde ze vrij snel af. 'Dat lijkt me nou heel fijn.' Zei ze droogjes. Hij praatte weer verder en Cath grinnikte. 'Dat lijkt me nog veel leuker, eigenlijk,' zei ze droog, maar het leek onnodig. Hij had haar opmerking eerder toch al begrepen. Ze ontspande en sloot haar ogen even.

Ze opende haar ogen direct weer toen Matthew zich omdraaide zodat hij bovenop haar zat. Ze keek hem uitdagend aan. 'Ja, vast,' zei ze plagerig. Hij beet haar in haar nek en opnieuw sloot ze haar ogen. Fronsend keek ze op toen hij over haar kleding begon. 'Maar ik ben een hele dure gevangene,' sputterde ze tegen. Ze huiverde even toen ze Matthews handen op haar buik voelde. Dit was voor haar de eerste keer dat ze zoiets meemaakte, terwijl hij vroeger van vrouw naar vrouw was gegaan. 'Nou en, ik maakte je alleen wakker.' Zei Cath onschuldig, waarna ze haar lippen op de zijne drukte.
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew do jun 24, 2010 7:41 pm

'Ik ken geen dure gevangenen.' Grijnsde Matthew vlak voordat zij haar lippen op de zijne drukte. Hij voelde hoe een warm gevoel zich naar zijn buik verplaatste en even ontspande hij zich. Hij rolde van haar af en trok haar mee. Hij trok haar boven op zich en keek haar een lange tijd gewoon aan. 'Waar heb ik jou toch aan te danken?' Vroeg hij zachtjes. Langzaam zette hij zijn lippen op haar schouders. Zijn handen schoven haar nachtjapon een stukje aan de kant zodat haar schouders helemaal bloot lagen. Hij moest zich inhouden. Het was haar eerste keer en hij wist hoe confronterend dat kon zijn. En toch ... Hij kwam langzaam omhoog. Uiteindelijk zat hij rechtop met Catherine in zijn schoot.
'Ik hou van je.' Fluisterde Matthew terwijl zijn handen over haar lichaam streelde. Nu mocht het en toch ... Hij wilde voorzichtig met haar zijn. Zij alleen kon aangeven of hij verder mocht.
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine do jun 24, 2010 8:28 pm

'Dan ben ik de eerste dure gevangene die je kent,' zei Catherine lacherig. Matthew rolde van haar af en trok haar nu bovenop zich. Ze zat op haar knieën over hem heen gebogen. 'Dat vraag ik me nou ook over jou af..' mompelde Cath grinnikend. Ze ging weer rechtop zitten, nog steeds bovenop Matthew, nadat hij haar schouder gekust had. Ook Matthew kwam nu omhoog. Catherine legde haar handen zachtjes op zijn schouders en strekte haar benen half. 'Ik ook van jou,' fluisterde ze stilletjes. Matthew leek te twijfelen. Zachtjes duwde Catherine Matthew weer achterover, haar handen nog steeds op zijn schouders. Voorzichtig drukte ze haar lippen weer op de zijne, maar dit keer langer, gepassioneerder. Ze twijfelde misschien wel over alles wat ze deed, maar maakte wel duidelijk dat ze het zelf ook wilde.

[Omg. xD]
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew vr jun 25, 2010 1:32 pm

[Wat nou, omg? XD Kan kleine Marin er niet over schrijven Razz Zal ik je er maar vanaf helpen xD]

Matthew sloeg zijn armen om haar heen en kuste haar terug. 'Je bent een moordwijf, wist je dat al?' Vroeg hij. Hij werd er steeds handiger in. In een soepele beweging had hij de rollen weer omgedraaid. Hij lag nu bovenop Catherine, maar steunde op zijn armen om niet zijn volle gewicht op haar neer te laten komen. Hij streek wat haar uit haar gezicht en keek haar glimlachend aan. Zijn handen gleden nu naar haar heupen toe en trokken de nachtjapon verder omhoog. Hij was naast haar gaan liggen zodat hij niet haar niet kon pletten. De kaars naast hun bed begon te flikkeren en even keek Matthew naar het raam. Het was pikdonker nu en de sterren waren tevoorschijn gekomen. Een paar kaarsen in de kamer waren al uit gegaan.
'Ik zal voorzichtig zijn.' Fluisterde hij in haar oor. Hij kuste haar op haar wang. 'Je hoeft nergens bang voor te zijn.' Hij wist dat het misschien even pijn ging doen, maar misschien had zij zich daar al op bedacht. Het was immers hun huwelijksnacht. Iedere man en vrouw wist wat dat betekende. Matthew wilde dat ze er van genoot. Sommige mannen waren ruw, egoïstisch. Dat was iets wat Matthew niet kon uitstaan. Hij maakte zijn wijsvinger en duim nat in zijn mond en plukte zo de kaars uit. Hij had expres om kaarsen gevraagd. Die vond hij altijd romantischer.

(pompidom zaakje gedaan?)
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine zo jun 27, 2010 1:01 am

[Laat me jah, ik ben amper 15 jaar. :')]

'Nee, volgens mij hoor ik dat voor het eerst,' lachte Catherine plagerig. Opnieuw draaide Matthew de boel om zodat hij weer bovenop háár lag. Hij leek erg voorzichtig te doen en te willen voorkomen dat hij haar plette. En net als eerst schoof Matthew haar nachtjapon een beetje omhoog. Maar dit keer meer dan eerst. Ondertussen was hij alweer naast haar gaan liggen, terwijl zij met haar handen over zijn naakte bovenlijf streek. Matthew keek uit het raam, terwijl Cath dicht tegen hem aan ging liggen. Ze keek langs hem heen toen hij in haar oor fluisterde. Haar blik redelijk serieus. Ze wist wel waar hij op doelde, en ze wist dat ze alweer een goeie keus had gemaakt. Hij zei haar dat ze nergens bang voor hoefde te zijn. Bang was ook wel een groot woord. Ze was niet echt bang. Eerder nerveus. Voor de zoveelste keer drukte ze haar lippen zachtjes op de zijne. Een tijdje bleef ze zo liggen. Tot ze hem glimlachend losliet. Waarna hij met zijn vingers de kaars uitplukte.

(Is goed. :'))
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew zo jun 27, 2010 1:12 pm

De volgende ochtend werd Matthew loom wakker. Hij lag op zijn buik aan de rand van het bed. Hij sloeg de deken verder over hem heen en keek even opzij. Catherine leek nog te slapen. Langzaam kwam Matthew overeind en zo zachtjes mogelijk stond hij op van het bed. Hij zocht naar zijn broek. Deze moest ergens op de grond liggen. Bedenkelijk keek hij om zich heen. Toen zag hij dat alle kleren al netjes opgevouwen op een stoel lagen. Blijkbaar was er een dienstmeisje geweest. Even voelde Matthew zich wat ongemakkelijk. Hij was wel wat gewend, maar nooit had één van zijn dienstmeisjes het ooit durven doen om na een wilde nacht zijn kamer binnen te komen. Hij wist dat ze zouden eten in een grote zaal, maar Matthew had daar weinig trek in. Hij trok zijn broek aan en keek toen weer naar het grote bed.
Zachtjes kroop hij er weer op en ging op zijn zij naar Catherine liggen kijken. Zijn wijsvinger wreef over haar wang naar haar neus.
'Zeg, wakker worden schone slaapster.' Fluisterde hij lachend.
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine ma jun 28, 2010 8:17 pm

Langzaam opende Catherine haar ogen toen ze Matthews vinger in haar gezicht voelde. Ze knipperde een paar keer slaperig voordat ze haar ogen ook daadwerkelijk open kon houden. 'Hai,' mompelde ze hees, met een glimlach op haar gezicht. Ze kwam half overeind en gaapte eventjes. Dit was de eerste dag die zij en Matthew als man en vrouw zouden beleven. Langzaam rekte Cath zich uit, nog steeds half onder het deken. Ze keek eventjes naar Matthew maar stapte toen het bed uit. Vrij snel kwamen dienstmeisjes opnieuw binnen om haar klaar te maken voor het ontbijt. Maar daarvoor nog ging ze naar de badkamer om zich iets op te frissen. Daarna pas zou ze omkleden.
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Matthew zo jul 04, 2010 3:18 pm

Matthew keek zijn vrouw na en glimlachte een bekende glimlach. Hij had haar eigenlijk weer vast willen pakken, maar de dienstmeisjes kwamen binnen en hij liet gaan. Wat een luxe hadden hun ouders voor hen geregeld. Matthew vertrok naar een andere badkamer op zich op te frissen. Hij besloot om heel kort in bad te gaan zodat hij zich kon wassen en er respectabel uit zou zien bij het ontbijt. Hij had de dienstmeisjes de deur gewezen toen deze met hem mee wilde lopen. Hij kon zich prima alleen omkleden. Hij snapte wel dat de vrouwen de hulp van dienstmeisjes konden waarderen. Die jurken waren vast een hel om aan en uit te trekken.

Na het bad liep Matthew weer naar de kamer om zijn kleren te pakken. Die was hij vergeten te pakken. Hij was binnen no time in de kleren geschoten, maar was zijn hemd en jasje nog goed aan het doen voordat hij in de spiegel keek. Hij wreef even over zijn kaak. De stoppeltjes waren alweer zichtbaar en ditmaal besloot Matthew het te laten staan. Een klein baardje kon vast geen kwaad. Hij was er nooit lelijker op geworden met een klein baardje hoorde hij van de vrouwen met wie hij nachten had besteed. Die dagen waren nu voorbij. Hij had zijn vrouw. Zijn mooie vrouw Catherine. De gedachten aan trouwen, settelen en zelfs kinderen joegen hem niet echt op. Hij werd er niet nerveuzer van. In tegendeel. Hij genoot bij de gedachten aan een kind. Een jongen die tegen hem op zou kijken. Die zijn bloedlijn zou doorzetten, maar met een dochter zou Matthew ook geen problemen hebben. Waarschijnlijk werd zij dan zijn meest dierbare familielid. Op Catherine na dan. Het zou dan zijn kleine meisje worden. Matthew stond met een brede grijns zich verder aan te kleden. Als dat toch zou gebeuren ... Hij kon er eerlijk gezegd niet op wachten. 'Catherine, ben je bijna klaar? Het ontbijt staat klaar.' Riep Matthew toen met een glimlach richting de badkamer. Hij had honger.
Matthew
Matthew
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 12-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : HHW, oftewel mijn kamer

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 21 jaar
Partner: Catherine, mijn lief

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Catherine wo jul 07, 2010 6:19 pm

Zodra Catherine de badkamer uit was gelopen, zag ze dat Matthew weg was. In plaats daarvan was een horde kamermeisjes de slaapkamer ingekomen. Met een glimlach begroette ze de dames, die wachtten tot Cath kwam om om te kleden. Ze kwam er al gauw aan, zodat de kamermeisjes konden helpen met het korset. Het was het korset dat eigenlijk voor de bruiloft bedoeld was, die ze nu meestal droeg. Toen het korset eenmaal zat, begonnen ze aan de jurk. Tja, dit duurde altijd eeuwig. Een groot nadeel aan de dan wel prachtig uitziende jurken.

Eindelijk zat Cath haar jurk, nu werd er nog gauw wat aandacht aan haar haar en make-up besteed, zoals iedere dag. Toen ook dat gedaan was hoorden ze Matthew roepen. 'Ja, ik kom er al aan,' antwoordde Catherine haastig. Terwijl ze op wilde staan. De kamermeisjes waren nog bezig met de finishing touch, maar Cath kon niet langer wachten en duwde ze zachtjes en verontschuldigend opzij. Ze keek gauw in de spiegel en liep toen naar beneden. Op weg naar het ontbijt waarvan ze nu zou gaan genieten, als een getrouwde vrouw.
Catherine
Catherine
Admin

Vrouw Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 09-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rijswijk

Karakter
Rang (Van hoog naar laag): Hertog/Hertogin
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Matthew, my dearest

http://17thcentury.niceboard.net/portal.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht Empty Re: Huwelijksnacht

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum